Designweek....Martine goes online!!

JAAAAA! Deze week ben ik aan de beurt om allerlei leuke dingen te laten zien aan jullie. Dit zijn allemaal producten die in handletterwereld erg hot en top zijn. Super gaaf!

 

In deze week komt er van alles langs. Mooie pennen en papier, maar ook stempels en stempelkussens. Ik mocht lekker allemaal uitvogelen hoe je alles goed kan gebruiken en de mooiste kunstwerken kan maken met bepaalde producten. 

Ben je nou heel erg benieuwd en nieuwsgierig geworden. Dan kan je dus gewoon meekijken! Ik film in deze week dus gewoon alles wat te maken heeft met mijn werk. Dat is toch geweldig! Dus ben je benieuwd naar alles betreft Workshops, nieuwe producten en mijn werk in handletterwereld, kijk dan vooral lekker mee op facebook en youtube. Zou leuk zijn als jullie mij volgen in deze week. Enne, mij volgen op facebook of youtube is gewoon gratis hè!