Joehoe..... Het is zomer

Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn eigen bedrijfje en het gaat steeds beter. Ik heb al leuke opdrachten mogen doen en er komen er steeds meer bij. Ontzettend leuk om te merken hoe jullie reageren op de producten die ik maak en verkoop. Ik merk dat er vraag is naar het organiseren van workshops. Dit is natuurlijk leuk om te geven: Jullie enthousiast te maken voor het handletteren en te laten zien wat je er eigenlijk mee kan doen. 

Ook al is het de aankomende tijd zomer en heb ik vakantie, ga ik niet stil zitten. Er staan leuke opdrachten op de planning en ben ik met een paar anderen aan het kijken naar een samenwerking. Dit betekent nog meer creatieve producten en meer redenen om een keer een workshop met mij te gaan doen. Ik kan verder nog niet echt inhoudelijk vertellen wat we allemaal gaan doen, maar je gaat het vanzelf zien. 

Kijk lekker verder op de site. Hij is nog niet helemaal af, maar ik ben hard aan het werk om alles er op te zetten. Ook kan je lid worden van Faceboek. Daar houdt ik jullie ook hoogte van allerlei ontwikkelen. 

Like, deel en geniet! 

 

Liefs,

Martine

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0